Kexchoklad

Det blev ingen fotboll. Regnet kom väldigt oläligt å sen såg vädret väldigt ostabilt ut så vi stannade inomhus. Å såhär "sent" kan man inte va på planen då den används ;(.

Idag lagar vi iaf tacopaj å den står i ugnen just nu så då passar jag på att blogga lite. Jag vet inte om jag ätit tacopaj förut, men det luktar jävligt gott iaf :D. Sarah är ju dessutom bra på att laga mat, så jag är övertygad om att det kommer smaka bra.

Igår när vi va å handla så tänkte vi testa dom nya säsongssmakerna på kexchoklad. Det finns med banan, blåbär å hallon. Vi köpte givetvis alla tre för att testa. (Dock va dom små ;)). Vi har kommit fram till att ingen av dom va nån hit. Kexchoklad ska va kexchoklad å inte med nån annan smak. Punkt slut.

Har ni testat dom? Va tycker ni?









//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0