Jätteduktiga tjejer!

Heej igen!!

Jag sa ju att jag skulle skriva igen ;)
Underställ drogs på under träningskläderna idag, varmt och skönt :)
Hade dock hellre legat under en varm filt i soffan, men träningen var ganska rolig så det var värt det.

Jag och Emma har varit såå duktiga, vi har storhandlat. Handlade massvis och så mycket som det kosta idag har vi nog inte handlat för sen första storhandlingen vi gjorde tillsammans, förstår ni hur mycket det är då? ;)

Jag har inte berättat för er, men jag har bestämt mig för att sluta äta godis. Hur ska de gå för en godisråtta som mig? Men det har gått bra än så länge, har hållt på sen i måndags så de är ju asbra! ;D Ska se hur länge jag klarar mig.
Jag får dippa grönsaker och äta popcorn men ska helst avstå godis och chips, en kaka hit och dit gör ju inget heller (a)

Men tillbaka till att dippa grönsaker, det är ju fööör gott! Undra varför jag inte har kört med det tidigare, där har ni ett tips läsare. Både nyttigt och gott ;) Just nu sitter jag och Emma och äter vattenmelon och jordgubbar, en mycket nyttig och god återhämtning.



HAHAHAHA, jag fick låten "vill du ligga med mig då" på huvudet och börja sjunga högt på den och nu sitter Emma och sjunger lite sporadiskt. Hon tar en tugga på jordgubben och sjunger sedan vill du ligga med mig då. Ser väldigt roligt ut! :P Här har ni låten Emma sjunger till :) ...

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0