Helvetes jävla skit

Den här dagen kan ta sej nånstans. Jävla skitmatch. Fan va arg jag är. Dessutom har jag inga kläder. Kul, jävligt kul. Vafan ska man ha på sej ikväll liksom? Sen är jag ashungrig. Ska gå till pizzerian snart. Men har ett problem. Asskönt att ta den som ligger i samma port, men finns godare nere vid ICA. Men det betyder att jag måste gå ner dit, gå hem å äta å fixa mej för att sen gå ner dit igen till tunnelbanan. Det pallar man ju inte...

Om ett par timmar ska jag röra mej till typ Årsta för att föra med några trevliga tjejer å sen blir det utgång på det. Det enda som är bra med en sån här skitdag är att man kan dricka mycket alkohol så man kan dränka alla sorger.

Nu ska jag korka upp. Hörs!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0