Helt otroligt att jag är vaken!

Hur jag än försöker så kan jag inte hålla mig borta från bloggen alltföt länge, och det är väl ganska bra?
Med mig är det fin fint, väldigt mätt och lite smått illamående (har precis tryckt i mig en stor tallrik med glass) men annars så! Fredag och helg så jag ska inte klaga :)

Hur är det med er?
Nu vet jag inte riktigt vad Emma skrev om nyss, ändå sitter vi brevid varandra men jag har fullt upp med nya spelet på telefonen. Så jäkla kul! Man är en cowboy i vilda västern typ och man kan utmana andra människor som är online och har en gubbe precis som jag.
Det är som i den onde, den gode, den fule tror jag det är, när dom står mellan husen mitt emot varandra och ska döda varandra, båda fingrar på sina hölster om vem som ska lyckas skjuta först och musiken låter, du du du du du duuuu duuu duuuuuuuuuuuuu, haha bra beskrivning va? ;) 

Spelet heter i alla fall High Noon och finns att ladda ner gratis på app store, asnajs!


Vågar du möta mig? ... ;)

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0