Fredag

Så är det återigen en ny fredag. Satan va veckorna går fort! Dock gillar jag ju fredagar å helger så inte mej emot ;). Idag har varit en händelserik dag för min del. Började dagen ute på Lidingö kvart i åtta, dock va det inget att göra, så jag åkte hem å va hemma halv nio igen. Haha. Vid kvart i tolv blev jag upphämtad av pappa å Emil, jag å Emil skulle nämligen bjuda ut mamma på lunch då hon fyller år imorgon. Hon blev riktigt överraskad, så det va jättekul! Å riktigt god mat :D

Direkt efter det så mötte jag upp Emma å Viann för en fika å lite snack. Alltid lika trevligt :) Nu har vi äntligen även spikat vår utgång, så jag är taggad :D. Direkt efter det så åkte jag å hoppa in i Sarahs bil å vi åkte till träningen. Va en riktigt lugn träning, eftersom vi har match imorgon. Nu sitter vi på soffan mätta å belåtna efter att ha tryckt i oss tacos. Haha. Trots dissen förra veckan kollar vi på talang nu, men efter det blir det film :D

Sovdags tidigt ikväll oxå så man är utvilad till matchen imorgon.


Mamiiii!



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0