Fredag den 13!

Det va inte förrän typ igår när jag läste det nånstans som det slog mej att det är fredag den trettonde idag. Jag är inte den som direkt bryr mej, jag tog ju för sjutton studenten en fredag den trettonde ;). Däremot finns det många som tror att den här dagen för otur med sej. Å jag hoppas verkligen alla får en bra dag utan några olyckor :)

Idag har jag återigen jobbat. Fem dagar den här veckan, bra gjort av mej ;). Ikväll är det träning. Med tanke på vår bedrövliga insats i onsdags kan jag inte påstå jag är sådär jättesugen på att åka dit. Men det kommer jag ju givetvis göra ändå. Hoppas Ida är där tidigt bara så hon kan klämma å känna lite på mej å min rygg. Den mår inte bra.

För typ en vecka sen planerade jag även att bada idag efter träningen. Men idag är solen borta plus att det är typ askallt, så det blir nog inte nå bad för min del. Hoppas dom andra har förståelse för det här ;) haha.

Det här blev ett ovanligt lånt inlägg, så nu ska jag avrunda. Men vi hörs kanske senare ikväll.


Fredag den trettonde för snart tre år sen :)




//Emma (inte så svårt att gissa kanske)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag och Krille blev tillsammans en fredag den 13:e! ;p

2011-05-13 @ 14:00:38
Postat av: Emma

Coolt! Då kan man ju faktiskt ha tur dom dagarna oxå :D

2011-05-13 @ 21:29:10
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0