Fredag

God fredagskväll! Va har ni för er en kväll som denna? Jag å Sarah sitter i soffan å kollar på Stepbrothers. HAHAHA jag dör vilken rolig film. Dock har den börjat spåra lite nu, men ändå. I pauserna sitter jag å kollar runt lite på nätet å Sarah spelar ett cowboy(?)spel på sin telefon. Haha. Det är riktigt roande å se å höra hennes inlevelse. Kanske kan filma å lägga ut här? ;)

Dagen har senderats ute på Lidingö. Där va det utemarknad som gällde där jag i första hand stod å sålde choklad. Kom hem med tio chokladkakor oxå. Oooops. Från Lidingö tog jag mej direkt till träningen som idag va lugn som alla fredagar. Sen vi kom hem har vi svullat mat å glass å sitter här som två försjunkna soffpotatisar. Men vi like it. Är det fredag så är det liksom ;)






//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0