....

Jag hatar hästar!!! Jag hade ju spelat på dagens v75 å gjort väääärsta geniraden. Den va verkligen bra å värd att vinna. Men va händer? Jo, inte fan vinner jag! Jag tycker det är så tråkigt när jag ändå har spelat så pass bra. När är det min tur att vinna liksom? Buhuuu!

Men nästa vecka... då JÄVLAR!

Hur som helst så vann Bollstanäs matchen. Riktigt bra gjort, klara siffror, 3-0. Det blev jättefint väder å va riktigt varmt att sitta ute å kolla. Nu har vi även precis käkat middag så vi sitter som två fläskpaddor i soffan å är så mätta så vi inte orkar röra oss.

Senare ikväll blir det dock glass (a). Vi köpte lite nya smaker idag som vi inte smakat. Mums!

94113_starry_night




//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0