Ensammen...

Fredagkväll å va gör jag? Jo jag ligger hemma helt ensam på soffan å gör inte ett skit. Haha. Ska dock hämta lite chips, dip å popcorn snart. Men ändå.

Träningen idag va faktiskt bra, så det va okej. Dock har fredag den trettonde visat sej bara för jag inte "tror" på sånt. Inte mycket som gått min väg idag. Men snart är den slut. Det som kan gå fel innan är väl typ att jag råkar bränna popcorna eller nåt. Haha.

Jag förstår att ni alla undrar vart Sarah är. Så jag tänkte att jag kan passa på att berätta det. Hon är i Kungsängen. Blev en liten spontantripp dit efter träningen för hennes del, dock avslöjar jag inte varför ;) hihi.

Men nu ska jag gå å fixa popcorn, chips å dip! :D




Såhär kan det se ut här ibland ;P




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0