-

Tjabba!

Jag har sagt det tusen gånger och jag säger det inte igen, kan inte lova att jag bättrar mig denna gång, har ingen blogglust alls. Så tråkigt!
Vem vill läsa om min vardag? Får jag fråga er varför ni följer bloggen dag in och dag ut? Så roliga inlägg skriver vi väl inte. Inte längre i alla fall... I början ska ni veta, ojojoj! Vad vi drev med oss själva, varandra och andra. Men nu är ironin borta och det är bara att inse, vi kommer inte kunna konkurrera ut kissie, blondinbella, paow, dessie och allt vad dom nu heter. Emma, time to face it, it won't happen.......... :(

Bittert inlägg, men jag måste lägga fram fakta på bordet. Å andra sidan har jag aldrig sagt att jag bloggar för att bli storbloggerska, endast för min egen skull och därför kan jag blogga när jag har något vettigt att skriva och känner för det. Inget tvång! Så Emma, puscha mig inte ;p

Men nu sitter jag ändå här igen, kan väl meddela alla att jag mår fin fint och jobbet rullar på alldeles utmärkt.
Klockan är alldeles för mycket så ska krypa till sängs nu, men vi hörs väl någon gång antar jag.

Om domedagen infaller den 21 maj så kommer vi nog inte höras nå mer, men men!



Ciao. Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0