Hej bloggen

Otrooooligt längesen.

Men Emma har varit sjuk dom senaste dagarna så hennes bloggpaus är fullt förståelig, annars brukar hon ju sköta de alldeles ypperligt. Jag har dock knappt haft tid att ens logga in på datorn då det varit jobb, gym, hem och laga mat, äta och sova.

Väldigt ointressanta dagar, men dom har gått fort och har fått veckan att flyta på så det är bra! Fredag igen, underbara fredagar. Sovmorgon imorgon, säger det igen, underbart!

Åååå, idag när jag kom hem. Det här är verkligen värt att nämnas.
FEM GULDSTJÄRNOR till Emma som är så duktig!!! Idag när jag kom hem så har hon storstädat, är hon inte för söt? Tänk er den tjejen killar, tycker synd om er alla som haft chansen på henne men som inte tog den för nu har jag henne!! Moahah, världens bästa samboooooo, helt klart! 

Missa inte varning för barn på 3:an 21.00 NU!!



Sarah

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Welcome back,

I missed your posts on pop culture

This blog needs more posts like that



p.s is warning for children available in English

especially if I can get it with English subtitles

that way I can learn a little bit of Swedish as well

I learned some Japanese by watch subtitle Anime



2011-03-12 @ 03:05:08
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0