Trött cheey

Trött tjej ligger hemma i soffan mätt och belåten. Skulle kunna somna vilken sekund som helst med klockan är ju lite tidigt för det. Har dock varit väldigt trött dom senaste dagarna när jag klivit upp så kanske skulle göra mig susen att somna en eller två timmar tidigare än vanligt idag..

Blev ett gympass i ca en och en halv timma med pappa efter jobbet. Vi är såååå duktiga! Blev dock nästan bara överkropp då jag knappt får använda mina ben, eller det ena benet.. kan ju träna det andra men skulle se lite smått kul ut med ett stort ben och ett lite mindre. För jag får ju muskler sååååå snabbt, haha!
Duktiga är vi iaf! Fick också pappa att boka in en behandling för sig hos Martin då han har haft ont i sitt knä ett bra tag. Martin, hans magiska händer och en liten nypa kunnighet därtill kan nog göra susen för min unga far, hihi.
Hoppas jag i alla fall!! :)

Hur har er dag varit? Min har varit väldigt bra än så länge :)

 

Min snygga pappa!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0