Torsdag

Hej alla glada. Jag är nyss hemkommen från jobbet. Jag beställde hem lite extra i måndags då jag visste vi inte brukar ha så jättemycket på torsdagar. Men idag vid 6-tiden fick jag reda på att min kollega va sjuk så jag fick va ensam. Tji fick jag för att jag beställde lite extra. Men det gick bra iaf å jag kom hem i bra tid ändå :)

Om en liten stund kommer Sarah hem å då ska vi laga lite mat å sen bär det av till Jakobsberg å dagens träning. Löpning å fys. Brukar va riktigt jobbigt så det blir nog så idag oxå. Jag är dessutom riktigt trött då jag gick å la mej liite för sent igår :(

Men nu ska jag lägga mej på soffan ett litet tag å vänta på Sarah. Hörs senare :)










//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0