Torsdag

Torsdagens jobbdag är slut å nu är det bara fredag å sen helg :D Hur braaaa?! Veckan har gått i rasande fart som alltid nu för tiden. Jag kom nyss hem från jobbet å har faktiskt (om man kan kallat det det) jobbat lite hemifrån då jag behövde maila lite ordrar. Höhö. Hann dessutom slänga i mej lite av gårdagens rester så nu är jag åter igen mätt. Nu ska jag röra mej ner mot bilen å åka å besikta den. Sen har jag några timmar chill innan det är dags för kvällens träning :)

Vi har sen träning ikväll vilket har både för- å nackdelar liksom allt annat. Men en kväll som denna när man ska upp så tidigt som 6 imorgon bittit så ser jag mest nackdelar i den sena tiden. Dessutom brukar det va svinkallt på kvällarna. Hoppas bara inte planen är hal som i tisdags för idag vill jag minsann spela!








//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0