Tisdag

God kväll! Nu har jag precis ätit middag. Blev en middag i min ensamhet då Sarah fortfarande är på gymmet. Men hennes mat står fint framdukad tills när hon kommer hem ;)

Dagen har spenderats med jobb, naprapatbesök (som Sarah berättat om) å sen lite middagslagning å snart är det träningsdags. Jag hoppas det blir en lika rolig träning som igår :) Vi fick till å med en massa beröm, det ni ;)

Imorgon är jag ledig så då blir det lite sovmorgon tror jag så ikväll får jag se va som händer, blir nog tv-tittande iaf :D Weheeey!

Men nu ska jag byta om å åka till träningen. Påminnelse till mej själv: FYLL FLASKAN HEMMA!!!!! Vi får se om det går att duscha efter träningen idag då. Spännande!

Hörs sen!





//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Hey, I tried to mail on your email [email protected] but I am getting error

Anyway, I am new in this city and want to know about football

I really love football :)

can you tell me where you play football

I have not played football in two months and I am really hungry for a game

2011-03-01 @ 22:55:18
URL: http://none

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0