Tisdag

Så va tisdagens jobbdag avklarad. Fruktansvärt skönt då jag va så trött i morse att jag knappt höll på att komma upp ur sängen :P Va inte så mycket att göra idag på jobbet, men alltid när jag slutar så tidigt känns det som jag glömt nåt. Men checka både en å två gånger å jag hitta inget så nu är jag hemma å har nyss ätit lunch å kollat i hm-katalogen. Jag vet inte riktigt va jag tycker, fanns några fina saker, men jag lovade Sarah att kolla så vi kan beställa hem lite, å nåt kanske jag kan beställa ;)

Nu ska jag ta å vila ett litet tag, sen är det lite fix å tricks med bilen, storhandling, matlagning å träning. Tränar dessutom sent idag så kommer nog va riktigt trött på jobbet imorgon oxå. Haha. Men onsdagar brukar va korta dagar så förhoppningsvis klarar jag mej ;)




Typ så kände jag mej i morse, fast med lite mindre smink... ;P




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0