Tisdag!

Hej! Hur mår ni?

Jag mår bra tack, ganska trött dock men det är jag ju nästan alltid vid den här tiden så det är inget ovanligt.
Emma är och tränar.. Vill också spela fotboll! Men jag rehabar fortfarande, ska göra det resten av veckan sen ska jag få börja lira boll i helgen, som jag längtar!

Dagen har varit bra, trodde att den skulle bli stressig men så blev det inte. Måste vara jag som planerar så bra ;)
Morgondagen ser också ganska bra ut, kommer säkert inte bli så bara för att jag säger såhär nu. Men återigen gym efter jobbet imorgon sen hem, laga mat och hem till Kungsängen för att se DIF.

Någon som såg matchen igår? Jag gjorde!
Glädjen går inte att beskriva, trodde aldrig att jag skulle kunna sluta le igår kväll. Djurgården vann mot Luleå med 4-2, Djurgården är på G nu! Får bara hoppas att "go'et" i laget håller i sig ett tag till.. :))) Gla' är jag i alla fall!


Backar förlänger med Dif - Ishockey - Elitserien

Förevigt Djurgården <3

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0