Sov gooott!

Händer och fötter har precis tinat upp efter en dusch, fyyyfan vad kallt det är ute, burr!
Hela planen var täckt av frost och det var sjukt halt, har frysit på ordentligt och snön som kom idag har gjort sitt..

Har nyligen ätit två mackor, gissa med vad på ;) Lika gott som alltid!
Träningen var förövrigt väldigt rolig!
Med det så säger jag tack och hej för mig idag. Väldigt lärorika och intressanta inlägg från min sida, nooot.
Men förhoppningsvis så kommer min kreativitet fram någon dag då jag har lite mer tid att blogga :)

Sov gott!


Saknar sommar, sol, bruna ben, ljumna kvällar, bad..
Ja, allt som har med sommarn att göra. Snälla kyla försvinn nu!



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0