Söndag

Tänkte inleda med ett godmorgon, men det blir lite fel då det inte längre är morgon å jag dessutom varit vaken i en timme. Jaja. Igår va jag å Sarah å kolla fotboll på dagen, hon åkte direkt till Kungsängen därifrån å jag åkte hem. Gjorde mej iordning för att sen dra till Viann på middag. Det va supertrevligt :) Träffade en massa nya tjejer som jag aldrig träffat oxå. Va jättegod mat å sen vid tolvtiden skulle några va dom ut, då gjorde jag dom sällkap då dom skulle åt samma håll å åkte sen hem.

Idag har jag precis kollat på damernas jaktstart i skidskytte. Blev en bronsmedalj till Helena! Underbart :D. Nu är det herrarnas femmil å det är det sista som händer i VM. Jag hoppas självklart på en svensk medalj. Men det är än så länge för tidigt att uttala sej om hur det här kan gå då dom inte ens åkt en mil än :P.

När skidorna är slut å det dags att slänga i sej lite mat å sen åka mot Stadshagen å dagens match mot Hammarby. Wish us luck :)




Helena Ekholm (FRANCE OUT) Helena Ekholm of Sweden takes 1st place during the IBU World Cup Biathlon Women's 10 km Pursuit on December 12, 2010 in Hochfilzen, Austria.
Dagens bronsmedaljös Helena Ekholm :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0