Söndag, igen..

Hej hopp!

Klockan är nu halv ett, solen skiner och Emma sover.
Ni har väl inte glömt ställa fram klockan? Som tur är gör min iphone det av sig själv så inget jag behöver tänka på, jag hade till och med glömt det. Såg att mitt armbandsur inte visade samma tid som min telefon och då slog det mig att klockan ställdes ju fram inatt.

Igår kväll var vi på bio, jag, Emma och Emilia. Mådde kasst verkligen, galet ont i huvudet, mådde illa, kanske till och med lite feber(?). Men filmen var riktigt bra! Vi såg min låtsasfru och jag kan definitivt rekomendera den till andra. Den var rolig och mycket fin! En film som jag skulle kunna se igen och det är inte många filmer som jag känner så för så det är ett riktigt bra betyg :)

När vi kom hem drog Emilia och Emma ut, jag la mig på soffan och slockna typ direkt.
Emilia skulle ha en vit helg men vad hände med det? ;)

Idag mår jag mycket bättre, men är inte alls sugen på att äta något, åt två cheeseburgare igår typ halv fem på donken och lite popcorn på kvällen till filmen men sen har jag inte ätit något alls. Size zero here I come!
Nästa populära diet - svält dig själv.







Hitta ett fel ;)


Sarah

Kommentarer
Postat av: ;)

Trassel! :D

2011-03-29 @ 20:21:03
Postat av: heh

Trassel!

2011-03-29 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0