Show me some skin

Läsarantalet i bloggen har ökat lite dom senaste dagarna vilket vi tycker är jätteroligt. Jag undrade dock lite vart dom kom ifrån. Men idag kom jag på det. Det kom som en blixt från klar himmel.

Emilia har börjat visa typ tuttarna i bloggen vilket jag tycker ät jättebra! Jag uppmuntrar alla sätt som vi får fler läsare på, å det bästa är att jag slipper visa dom själv! Win win situation ;) Hon är smart oxå, hon låtsas ta kort på dagens outfit, men jag är ännu smartare å vet ju givetvis va baktanken med detta va ;D



Jag måste dock ge Emilias tappra försök en riktig rejäl hiss! Efter det här kommer alla flockas kring vår blogg. Keep it up babe ;)






//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Hahahahahahaha

Contrary to your assumption I came here based on your post about football

that does not mean I don't like what you posted ;)



I also commented on like 5 posts from Feb but somehow they got deleted

p.s

why don't you people reply, its no fun

feels like I am talking to myself

2011-03-03 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0