Så jävla braaaa!

Jag är så jävla glad. Chelsea slog precis äckel United :D Jag hatar egentligen Chelsea oxå, men nu ligger mitt älskade Arsenal bra med i guldstriden! Stark av Chelsea att vända ändå när dom låg under med 0-1. Så jääävla glad är jag :D Sen va det dessutom en rolig å bra träning idag å det spelar ju oxå in på mitt glada humör :) hihi.

Nu ska jag iaf krypa ner i soffan å kolla lite tv å sen gå å sova. Imorgon blir det gym å storhandling, kanske en fika å filmkväll oxå, men det återstår att se.



Ska dessutom gifta mej med honom.... han vet bara inte om det än ;)



Puss å kram! //Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

WOW, you are an arsenal supporter too

I am also really happy for the Chelsea win but really sad for the Carling Cup :(

also Van Persie is out for 3 weeks, he won't goto Barca

:(



Well lets go game by game

FA cup match with Orient is starting

GO GUNNERS !!!



2011-03-02 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0