Rekord

Nu är jag här igen. Färdigtränad å färdigduschad. Sitter i soffan å planerar veckans mat å även en inköpslista inför veckans storhandling. Jag känner att det är en massa vuxenpoäng till mej idag. Bra jobbat.

Men jag måste berätta att jag slagit ett personligt rekord (skulle kunna va ett världsrekord oxå). Det är nämligen så att jag bara kissat två gånger på hela dagen idag. Det ni! Visserligen kommer det att bli tre då man måste kissa innan man går å lägger sej, men ändå! Ni som känner mej vet ju att jag måste kissa typ heeeela tiden så det här är riktigt imponerande. Typ en wowkänsla!

Nu ska jag faktiskt äta äppelpaj å sen sova. Sjukt trött tjej som ska up tidigt imorgon igen.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

I think its best if you not talk about your toilet habits on the blog

no one wants to know shit



p.s drink lots of water, its good for your health

2011-03-28 @ 23:48:42
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0