Pain

Shit va jag känner att jag kommer ha ont i kroppen imorgon. Mina armar är döda så jag undrar hur sjutton jag ska kunna jobba imorgon?! Jaja, förhoppningsvis löser det sej.

Träningen va som sagt jobbig, kände mej skittrött redan innan, men tog mej igenom den å då är det alltid så skönt efter. Linda fyllde år i tisdags å idag hade hon med sej kakor :D. Helt underbart goda, så jag hann trycka i mej ett par stycken ;)

Nu sitter jag på soffan som vanligt. Sarah har gått å lagt sej å jag väntar på att tvätten ska bli klar för att hängas. Kommer nog dock ta nån timme till. Så hur ska jag sysselsätta mej den tiden då? Kan hända att jag somnar på soffan...

I helgen blir det dåligt med bloggande då vi spenderar helgen i Norrköping, men ska försöka ta lite smaskiga bilder iaf ;)

Sov gott!


Lindas goda kakor :D



//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

ooooooh, get some rest, you will feel better



My Chemical Romance was at the Globe today. I don't know if you people came or not

but it was AWESOME, Best show of my life



p.s The cake looks delicious

2011-03-19 @ 02:51:38
URL: http://www.facebook.com/Hasx4
Postat av: Hassaan

Hey whats up?

where are you people?

this blog is getting boring.

This blog needs some good posts about music,movies and other fun stuff

come on !!!

2011-03-20 @ 23:45:54
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0