Onsdag

Nu sitter jag å Sarah här i soffan. Jag mötte upp Sarah i Rotebro vid fyra-tiden så åkte vi å gymma. Vi cykla ett tag å körde sen bålstabilitetsövningar tyyyp. Vet inte riktigt om jag gör helt rätt då jag inte känner så mycket som jag vill känna, men får se om jag känner nåt imorgon ;)

Efter gympasset käka vi en salladsmacka som det så fint heter. Supergott! Dock blir man riktigt jävla mätt, så mätta å belåtna åkte vi vidare mot Häggvik å veckans storhandling. Så nu har vi mat för ytterligare en vecka. Kanon ju! Kan även säga att heeela vår grönsakslåda är överfull, det ni!

Efter den här långa å flitiga dagen är vi verkligen värda en kväll på soffan. Det blir mys i soffan ett par timmar innan det blir sängdags. Båda ska upp tidigt å jobba imorgon. Men nu ska jag återgå till programmet, Sveriges mästerkock :)

 
Sarah kör en bra övning för magen.


Sen chilla hon lite, tog en liten naaaap.

 
En annan bra övning för bålen.




//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ni kommer ju käka där varje gång ni är i Väsby ju :D jag skulle bett pizzerian om provision innan jag tipsade om stället för er :p

2011-03-03 @ 12:24:22
Postat av: Emma

Hahaha! Ja Malin det skulle du verkligen. En tabbe från din sida ;)

2011-03-03 @ 16:04:16
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Hassaan

If we were playing odd one out

I would say its the 4th picture :)



This also reminds me that I should also start some stomach exercises

I'm getting fat :(

2011-03-03 @ 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0