Onsdag

Tjaba tjena bloggen. Jag kom nyss hem å har käkat lite lunch. Fick bli lite improvisation då vi hade köttfärs i kylen. Men gott blev det :D

Jobbdagen va kort som alla onsdagar så nu ska jag chilla ett par timmar innan Sarah kommer hem. Senare idag ska vi fixa bilen å göra ett nytt försök på veckans storhandling. Lite av pengarna har kommit in nu iaf. Tur för dom, annars hade jag gått i taket.

Dagen låter alltså exakt som gårdagen bara det att vi inte har nån träning ikväll. Skönt att vila kroppen lite. Onsdagar är bra tv-kvällar oxå så jag känner att det kommer bli en jättebra kväll :)

Pluspoäng till mej igår då jag faktiskt körde några bålövningar som vår naprapat gett oss när jag kom hem. Hur duktigt är inte det? Liksom inte på träningen utan hemma EFTER?! ;)

Nu - mys på soffan.




//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0