Onsdag

Förlåt för att det inte blev nån uppdatering igår. Men det va minst sagt en hektisk dag. Idag är det lugnare å inte heller nån träning ikväll så då har man lite tid för datorn ;)

Idag har jag jobbat ett par timmar, sen mötte jag upp Sarah å vi drog till naprapaten. Efter det behövde jag inte åka tillbaka till jobbet, så jag åkte hem å har haft en lugn eftermiddag. Mycket skönt. Nu ligger både jag å Sarah på soffan å tar det lite lugnt innan det är dags att laga middag. Vi ska testa laga en ny rätt ikväll, spännande :D

Annars ikväll så är det tv-onsdag. Massa bra program på tv. Skönt att det är en bra tv-kväll kvällen då man är ledig :D






//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0