Myskväll

Jag å Sarah har haft en supermysig kväll! Vi började med middag å tv-tittande. Sen dukade vi fram med glass, godis, chips, dip å cola å slog på en film. Jag sa att Sarah fick välja å då valde hon Avatar. Hon har sett den flera gånger tidigare å jag har sett kanske typ en fjärdedel lite halvt. Haha. Förra gången Sarah, jag å Emilia börja kolla blev dom sura på mej för jag inte hängde med i filmen. Men hallåååå, inte mitt fel jag är så populär å fick massa sms ;)

Ikväll såg jag iaf klart den å jag tror Sarah är ganska stolt över mej. Jag kan även säga att den faktiskt va ganska bra :D En film man borde se. Dock kanske det inte riktigt är min typ av film, men klart sevärd. Nackdelen är väl att den är ganska lång, gillar inte långa filmer då jag har svårt att fokusera på filmen hela tiden. Haha. Rastlös tjej.

Jag är även lite besviken över vårt ätande då vi knappt rört varken godiset eller chipsen. Men det kommer ju fler dagar å då har vi desto mer kvar då ;) Sarah är trött å ska typ gå å sova snart. Jahaaa, va ska jag göra då? Jag är inte ens trött. Kanske slå på en till film eller nåt? Jaja, återstår att se.





Ha en trevlig kväll allihopa :)


//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Avatar was a good movie but not as good as people made it to be

Do you remember the Disney picture Pocahontas

Avatar is the same movie

just instead of America we have Pandora,

instead of Red Indians we have the Blue Race

and everything is futurized :)

2011-03-11 @ 00:10:40
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0