Mätt å belåten

Satan va mätt jag är. Men både maten å efterrätten va riktigt goda. Vi testade ju göra en ny rätt idag, vilket blev en succé :D. Sen gjorde jag en hallon- å blåbärspaj helt själv. Både fördelar å nackdelar med att receptet är så enkelt.
Fördelen: Jag kan faktiskt klara av att göra den på egen hand.
Nackdelen: Kan hända att jag missbrukar pajbakandet...

Annars har det varit en väldigt bra dag. Jag gillar onsdagar. Nu avslutar vi kvällen med lite mys i soffan. Sarah ska sova snart medan jag väntar på off the map. Jag gillar det programmet så måste se å sen efter det är det sovdags :).


Full rulle på spisen idag. Ni ser ju hur mycket som är igång. Dessutom en paj i ugnen ;)



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0