Måndag

Jag måste säga att det är för få timmar på ett dygn. Man hinner ju ingenting! Idag va jag å jobba, kom hem typ kvart över fyra, åt mat, åkte till träningen, kom hem, å då va klockan halv tio? Jaa, ni hör ju själva!

I morse när klockan ringde ville jag dö. Jag va sååååå trött. Anledningen till detta va att i två å en halv timme låg jag å hosta å hosta å hosta å hosta.... ja ni fattar. Så kunde ju inte sova på ett bra tag. Det va jävligt jobbigt kan jag säga. Så jag hoppas på bättre sovlycka i natt. Haha.

Jag tänkte bara skriva ett par rader innan jag kryper ner i sängen.

Hörs imorgon å sov gott.


Hahah på pricken likt mej i morse!




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0