Måndag

Tjeeenare mannen. Hur är läget då? Med mej är det bara bra. Är dock riktigt trött. I morse när klockan ringde fatta jag inte alls va det va som hände, så där fattar ni hur trött jag är ;)

Dagen ar rullat på bra, men har varit lång. Jag gick hemifrån innan Sarah å kom hem senare!!! Det är inte ofta det händer kan jag säga. Men på måndagar är det mycket att göra. Sen jag kom hem så har jag varit duktig å samlat vuxenpoäng. Jag har betalat alla räkningar å fört över pengar osv. Nu ringde Sarahs klocka så nu ska vi snart börja med maten å sen är det bara att åka till träningen.

Kan ju lite snabbt sammanfatta helgen oxå. Fredagen vet ni å i lördags va det match, Kista, mat, bio å utgång. Det va en jäkla händelserik dag. Maten va god, bion va jättebra å utgången va niice :) Kan inte önska mej så mycket mer. Dock blir man bra trött dagen efter man varit ute så gårdagen va en riktigt seg dag. Men nåt måste ju söndagar va till för ;)


Jag å Emilia på väg till vårt boende i Götet. Va första bilden jag hitta på oss så det får duga då vi inte tog nå kort när vi va ute i lördags :P





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0