Måndag

God kväll! Jag sitter här trött som fan. Har varit en lång dag med mycket att göra. Kom hem från jobbet strax efter fyra å då va det bara att laga mat, skriva matlista, äta å åka till träningen. Det va en väldigt rolig träning förövrigt å nu sitter jag här. Inte mycket till liv man har. Men jag gillar det ändå av nån konstig anledning ;P

Helgen har varit jättebra! Vi har haft det urmysigt med laget. Match å inkilning på lördagen å sen efter det va vi fyra stycken som testa på Norrköpings uteliv. Va riktigt roligt faktiskt. Är kul att åka i väg med laget, man har förjävla roligt ;)

Sen får Sarah å Emilia en fet diss av mej här å nu. Jag ska byta till typ emmasblogg eller nåt. BARA jag som bloggar. Vart är ni? Kom igen nuuuuu!

Klockan är inte ens tio, men jag ska ändå gå å sova snart. Är galet trött. Hörs imorgon!


Från förra årets träningsläger i Turkiet :)





//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

I always hate Mondays (except when i am on vacation :) )

but today was good, got off from the office early

and then did yoga at the gym

first time in my life

I struggled a lot, it was really hard

2011-03-23 @ 01:09:36
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0