Lyxfrukost

Imorses (kvart över 8) mötte jag upp Carina på Wayne's Coffee vid hötorget för att käka frukost :) Hon skulle till tandläkaren som ligger precis där, håller tummarna för att de kan göra något åt hennes tanvärk! Iaf så tog jag en varm Scones med cream cheese och jorddgubbsmarmelad och en smoothie på det, super gott! Men nu är jag mätt och kommer vara det några timmar framöver. Men kul med en lite lyxigare frukost än den vanliga havregrynsgröten :)

Min fina vän Carina (som lyckas dölja smärtan väldigt bra trots allt)


Nu är jag på jobbet iaf :)
Idag blev det faktiskt kjol, plusgraderna till ära (ser den inte så bra på bilderna men den är marinblå och från GANT, fick den i studentpresent av Erica).





/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0