Lördag

God förmiddag alla bloggläsare! :)
Hur mår ni denna underbara lördag? Jag mår bara bra tack. Eller njae, inte bara bra, men mest bra. Har fortfarande en jobbig hosta, men annars så ser jag mej som helt frisk (förutom det vanliga som inte går att göra nåt åt, höhö).

Så underbart att vakna upp till strålande sol! Man blir så mycket gladare när solen är framme. Dock va det inte jättevarmt ute, det blåste lite å då va det faktiskt lite småkallt. Helt sjukt att vi varit ute på morgonpromenad. Haha. Det har nog aldrig hänt mej förut om jag ska va ärlig. Som Sarah sa så lämna jag in en rad på dagens v75. Jag har inga förhoppningar alls då det nog är näst intill omöjligt att vinna pengar på sju spikar, men hoppas kan man ju alltid göra :D

Idag är det en riktigt viktig sportdag. Börjar med damernas masstart i skidskytte följt av herrarnas, sen är det dags för Djurgårdens tredje å oerhört viktiga kvartsfinal i hockeyn å sen är det United - Arsenal! Ni hör ju själva, en fullspäckad dag. Ska faktiskt hem till mina föräldrar ikväll så jag kan se allt detta, haha. Sarah ska ändå bort så roligare att va hos päronen än att sitta här själv. Nån gång däremellan måste jag kolla hästarna oxå.

Jag kommer komma hem nån gång ikväll å då blir det nog direkt i säng då jag har match ganska tidigt imorgon. Men ha en underbar dag allihopa så hörs vi imorgon :)



Nu när solen börjat titta fram vore det ju perfekt med den här solhatten/solfjädern från Thailand ;)




//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Good morning to you too



very late morning for me as I slept very late at night and woke up just about now



Sunshine is shinning bright but bad thing is that I don't have any sunglasses :(

I have heard that sun glasses are required cause the Swedish sun is very bright and can damage your eyes.

Can you recommend me a good store to get the glasses

I will need to fit it with custom lenses so that I can see properly



I will go and see the Manu Arsenal match in Kista

I hope many Arsenal supporters will be there

Is it okay to wear an Arsenal shirt in the Bar?

Do people get drunk and start fighting with the opposite team supporters?



Tough match to call. No Cesc, No Song, No Scescney (very weird name)

I don't have any high hopes after Barcelona but I pray we win, we need a win really badly

2011-03-12 @ 13:49:49
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0