Ledig dag

God kväll! Klockan är mycket men jag är fortfarande uppe ;) Cool jag är. Haha. Är faktiskt ledig imorgon. Men ska träffa Emma å Viann för lunch klockan 12?!?! Ni hör ju själva va tidigt. Men ska pallra mej upp då det va ett tag sen vi träffades.

Dagen har bestått av jobb å sen träning. Har faktiskt jobbat mycket både igår å idag, å det är ju suveränt :D Haha vilket fult ord. Träningen va rolig även fast det va helt sjukt kallt ute. Fattar inte hur det kunde va så kallt? Visserligen tränade vi sent, men ändå! Brrrrrrrr. Men överlevde träningen å imorgon är vi även lediga från träning :D Blir till att kolla hocket. Kom igen DJURGÅRDEN!!!

Nu ska jag trots att jag är ledig imorgon gå å sova.

Sov gott!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0