Imorgon är det fredag, lalalalalalaaaa :D

Godkväll kära läsare och vänner!

Jag och Emma kom nyss hem från sista (:D!) brottningsträningen med Janne. Tuff som alltid var den och vi var hungriga som vargar när vi kom hem så har nyss smaskat i oss några mackor :)
Rostade med ost eller leverpastej och saltgurka på, mums!

Vilket är erat favoritpålägg? :)

Dagen har flytit på riktigt bra, har varken varit för mycket eller för lite att göra. Gårdagen var dock ett helvete, som jag redan nämnt, men det är tur att jag har så fina arbetskamrater som hjälper till!

Kolla vad som hände igår när jag stod och meckade med en maskin, jag slant och vips så hade jag ett hack i fingret. Varnar känsliga tittare ;)


Bilden är inte av bästa kvalite men man ser lite i alla fall.. stackars mig :(

Sarah

Kommentarer
Postat av: Hassaan

oh that must have hurt

The picture really is of bad quality

I thought it was a tree :P



if you liked yesterdays link

heres something to cheer you up

http://spinoff.comicbookresources.com/2011/03/23/captain-america-trailer-debuts/

2011-03-25 @ 00:47:22
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0