Hinner knappt komma hem innan man måste åka igen :)

Nu var det min tur att åka tidigast och komma hem senast.
Dagen har varit bra, sett nästan likadan ut som alla dom andra.

Är det bara jag som tycker att all denna snö är galet onödig?
Gör ingen nytt alls! Eller kanske att den vattnar gräset lite som kommer att växa om ett par veckor men hur mycket snö har det inte varit i år?
Hoppas solen skiner imorgon!!

Emma ligger i soffan och sover så sött, hoppas hon inte blir sur för att jag lägger ut den här bilden :o
Måste dock väcka henne nu för vi måste åka. Hatar att väcka folk som sover, känns så taskigt att tvinga upp någon som är trött. Jag kan ju i och för sig låta Emma sova och åka och fixa allt själv.. fast neee, det blir så tråkigt då.
Egocentrisk? Hell yeah ;)

Nej det vet ni att jag inte är (?)
Dags att rulla! Ha en fortsatt trevlig dag. Pöss




Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0