Hemma från V-ås

Hej!

Nu är vi hemma från Västerås, gick inte så bra som vi hade velat men vi skulle ha vunnit om det hade funnits bra utbildade domare... två offsidemål för dom och vi fick ett bortdömt. Så vi skulle egentligen ha vunnit med 4-3 istället för att ha förlorat med 5-3... Men nu är det historia och finns inte så mycket vi kan göra åt det.
Dessutom hade vi glömt Rocky hemma, och vi har än så länge vunnit alla matcher han har varit med på och förlorat dom han inte varit med, så det sa ju sig självt när vi kom på att vi glömt honom hemma att de skulle bli en förlust idag..

Nu till gårdagen. En mycket trevlig kväll meed god mat och efterrätt.
Ni var ju så himla bra på att gissa och jag förstår att ni väntar spänt på svaret så här kommer det..
*Virrvelltrummor* .......... Det var Janna! Vår kär ex-lagkamrat.
En snällare och trevligare tjej går nästan inte att hitta, dessutom är hon singel killar! ;)

Jag bad henne att ta med sig ett glatt humör men när hon kommer så har hon dessutom med sig något mer. Och jag blev helt överlycklig när jag såg vad det var, Halv åtta hos mig kokboken!! :D :D
Som jag älskar det programmet och har länge funderat på att också köpa boken men nu behöver jag ju inte tänka på det längre. Tack så jättemycket!!!

 

Efterrätten - frukt i ugn med vit chokladöverdrag + coccos och glass till. Mumma! 
Vi använde oss av banan, kiwi, jordgubbar och äpple :)

 

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0