Heeelg!

Goddagens! Nu ligger jag här hemma på soffan igen. Inget ovanligt med det. Jag blev lite orolig idag då Sarah kom hem kvart i fyra. Jag trodde hon skolka, men så va faktiskt inte fallet. Hon fick sluta lite tidigare bara. Skönt för henne. Jag tycker verkligen hon förtjänar det så duktig som hon är på jobbet :) Å jag vet faktiskt detta då jag varit med å sett hur hon arbetar ;)

Min dag har varit bra. Gick alldeles lysande på jobbet å jag va på bra humör :) Ikväll står återigen träning på schemat, men sen är det ledigt fredag å lördag innan vi har match på söndag. Ska bli skitkul med match måste jag säga :D

Jag å Sarah har haft en väldigt givande diskussion (eller inte så mycket till diskussion då vi tyckte exakt lika meeen) här hemma om roliga saker. Finns fördelar å nackdelar med allt är allt jag kan säga...


Jag skulle även vilja åka utomlands nu. Australien skulle va asnice!!!




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0