Godnatt

Jag måste börja med att säga att jag är så sjuuukt imponerad. Sarah är fortfarande uppe?! Dock ska hon i skrivande stund gå å sova. Men ändå. Kolla klockan liksom?!

Träningen idag va riktigt rolig. Jobbig, men rolig. Vi körde en massa roliga saker å jag hade ett leende på läpparna hela träningen typ. Så underbart ska det va att spela fotboll :D Vi blev fotade under träningen oxå, vi kommer bli lokalkändisar. Niiiice!

Men nu är klockan alldeles för mycket. Klockan ringer 6 imorgon så jag borde följa Sarah å gå å lägga mej. Dock i min egen säng ;) haha. Inte för det är nå fel på att sova med henne, hon är en riktigt mysig tjej. Hör ni det nu grabbar? ;)

Sov gott å dröm sött!




//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0