God morgon!

God morgon alla glada! (Ni lär ju inte läsa det här än på et par timmar).
Jag har varit vaken i typ en timme å är redo för att åka till samlingen. Matchdags nämligen. Idag bär det av mot Västetås för att spela en träningsmatch. Om jag kollar ut genom fönstret ser jag en blå himmel å solstrålar. Lovely. Tror dock inte det är sådär jättevarmt trots detta. Men bara det inte blåser så är jag nöjd.

Matchen börjar 13 om jag inte minns helt fel. Så vi r väl hemma nån gång på eftermiddagen å ikväll är det lite oklart va som händer, men lutar mot käk å bio. Blir lugnt även ikväll då vi spelar Svenska cupen imorgon!!! Undra hur kroppen kommer må efter denna helg. Haha.

Men nu är det dags att rulla mot Västerås. Sarah hälsar till er.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Not really,

woke up really late :( couldn't goto Vasa



Your match will be up by now, hope you win



I think I already to avoid Sucker Punch, if the jaws of cinema swallow you :P



Hi back



oh and before I go, heres something for you

your future husband is now on you tube :)

http://www.youtube.com/user/cescfabregas4videos

2011-03-26 @ 15:24:02
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0