Friday night

God fredagskväll! Hur står det till? Med mej är det bara bra :D Har haft en bra dag på jobbet å nu är det ju helg. Match både lördag å söndag så blir en lugn helg när det gäller allt annat förutom fotbollen. Haha. En träningsmatch å sen en match i svenska cupen. Spännande.

Just nu chillar vi lite i soffan, men om ett litet tag ska vi börja med maten, det blit tacos ikväll å vi har till å med laddat upp med efterrätt å godis :D Kvällen kommer bli grym. Får dessutom sällskap ikväll. Myyyys! :)

Hur ser er helg ut?







//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Nice, hope you beat your rivals



I think I asked you this before but can you tell me where I can play some casual football in Stockholm

I am alone so I cannot bring a team

So someplace like where there are no fixed teams

people come, create a team there and just play the beautiful game :D



As for the weekend I am planning to goto the Vasamuseum. After that I was hoping to watch Sucker Punch. The trailers looked really good but the reviews are awful

http://www.movieline.com/2011/03/the-9-most-scathing-critical-responses-to-sucker-punch.php

so that plan is scrapped.

No club football on tv, so I think I will just stay home and play some video games :(



2011-03-26 @ 03:21:55
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0