Freeeedag! :D

Nu är jag och Emma vakna efter en ganska lång powernap :)
Båda somna i soffan framför tv:n, tänk att vi båda fick plats att sova liggandes i vår lilla soffa! Trångt å mysigt ;)
Men det gick över förväntan faktiskt, båda två hade sovit väldigt gott när vi vakna.

Min dag har annars varit otroligt lugn, gjorde det mesta igår eftersom det var besök hos naprapaten idag. Dessutom började jag ute idag (åker direkt till kunden istället för till lagret på morgonen, det spar man otroligt mkt tid på), så det var nice! Fick också i mig en semla vid eftermiddagsfikat, yummie!

Hos naprapaten gick det också väldigt bra, inga känningar kvar i mitt knä och han sa att jag får spela, wiihhoo! hih.

Strax ska vi ner till butiken och handla lite godis till kvällen. Kanske slänger ner lite chips och dipp i samma korg också. Vi har även glass hemma så detta kan bli en hejdundrandes bra kväll! :D



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0