Fredag

Så va vi återigen framme vid veckans helg! Oerhört skönt. Måste bara be om ursäkt för dålig uppdatering, men till mitt försvar måste jag säga att jag varit sjuk ett par dagar så jag har knappt suttit vid datorn nånting alls. Men nu mår jag mycket bättre! :)

Idag har jag bara varit hemma, har faktiskt storstädat :D Kände att det va det minsta jag kunde göra efter det att Sarah varit så underbar den här veckan! Jag har som sagt varit sjuk så Sarah har storhandlat själv, lagat all mat under tiden då jag sovit (har inte ens märkt att hon kommit hem, haha), diskat, servat mej allt jag vill ha, mm mm. Jag fattar inte hur jag ska kunna bo med nån annan nån gång i livet som gör det bättre än Sarah gör :O haha.

När jag städat klart kom Sarah typ hem å då chilla vi ett tag innan vi lagade mat, så nu sitter vi här mätta å belåtna å slökollar lite på tv. Vi väntar på att varning för barn ska börja. Kan va det roligaste program jag sett. Hahaha!



Idag förtjänar Sarah att få va med på bild. Motiveringen är solklar, världens bästa sambo :D




//Emma


Kommentarer
Postat av: Hassaan

Don't tell me that you got sick on Tuesday?

That day also made me sick :( (just metaphorically)



Good to know you are doing well

I see that Sarah is taking good care of you

Take it from me, good friends are really hard to find

so keep them close and never let go :)



2011-03-12 @ 02:59:16
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0