Fredag

Super rolig kväll igår, tack tjejer :) Vi började hemma hos Louise där vi körde "med andra ord" och det utlöste nästan krig! haha vilken krigarinstinkt man har haha. men jag och Sara utklassade dem andra ganska lätt ;)







Sedan begav vi oss till Pure, första gången jag vafr där så det var roligt, kul med något nytt ställe för en gångs skull hehe ;) Men efter ett tag så kände både jag och Carina att det var dags att dra vidare så då begav vi oss till Amba (surprise). Där vi mötte upp Henke och Agge också :D jätte längesen så det var bara positivt.
Ambas dansare var där och körde och det är ju alltid lika nice å kolla på ;) hihi Och Carina fick dansa med Eric Saade! kommer hon leva på ett tag!

Gick i samband med att stället stängde ungefär och, tro det eller ej, inget fyllekäk! Eller Carina gick till donken men inte jag haha.

En super rolig kväll alltså :) Och återigen en super mysig morgon hehe ;) klev inte upp ur sängen förrän klockan 13, då var det dags att köpa frukost! haha

(En sliten men glad Emilia)




/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0