Dum eller.. ?

OKEJ! Jag kanske överdrev... :( MEN det var en ljusstråle utanför och det var riktigt skumt. Har sett för mycket på dåliga faktaprogram antar jag :( Eller så kanske det är jag som har rätt och Emma fel eftersom att hon knappt kollar på sådana program? ;) Inte troligt att det blir en ljusreflex, då vi bor högst upp och inga omkring + att det är mörkt i lägenheterna runt omkring. Sen sprang jag och kolla med då hade det försvunnit och inga flygplan syntes i närheten. Kalla mig knasig men något var det! Haha.

Jag tror faktiskt på sånt, eller kanske inte utomjordingar.. Fast jo lite. Något mer måste det ju finnas?
Det måste finnas någon mer planet med liv på än jorden, det måste också finnas något mer efter att man gått bort. Man kan inte bara dö? Försvinna? .. Tror verkligen inte det.
Det finns ju massor av oförklarliga saker som händer/hänt, jag vet att det finns något mer där ute. Något som vi inte förstår oss på, något som vi inte kan förklara..

Vad tror ni?

Sarah

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu kanske det finns ngt tidigare inlägg kopplat till det här som jag missat men det kanske är ngn granne som har kollat in er söta tjejer så kan det kanske ha varit en fotoblixt......

2011-03-10 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0