Dagens diss 2

Nu är det dags igen. Dissen går utan tvekan till ICA. Jag ska göra kaos med dom. Jag är så arg så jag vet inte vad. Kul att man för över pengar i fredags å planerat dagens storhandling, men pengarna har fortfarande inte kommit in? Fick bli en minihandling till kvällens middag å lite frukost.

Hur jävla svårt kan det va? Fråga till å med om man kunde dra kortet å få minus så pengarna kunde dras direkt när dom kom in, men det kunde dom inte svara på. Hade sån jävla lust att plocka på mej allt som stod på listan, gå å lägga upp det på bandet å när jag ska betala räcker inte pengarna. Då skulle jag ställa mej å plocka ut alla varor jag ska ha respektive inte ha. Det hade varit skitkul, å dom hade bara haft sej själva att skylla.

Om jag dör för jag svält ihjäl så vet ni att det är ICAs fel då man inte kan handla då dom vägrar föra över pengarna. Men jag tycker om er alla mina nära å kära. Får se om vi ses igen. Peace.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Hassaan

Hahahahahahaha ...... this was funny :D

2011-03-30 @ 22:34:33
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0