Älskade fredag!

Någon mer än jag som älskar fredagar?
Den här veckan har flugit förbi vilket är underbart!!

Dagen har varit bra, förutom den lilla snön som kom, men annars har solen skinit och allt har varit topp! :)
Våffelfrukost imorse på lagret, för ni har väl inte missat att det är våffeldagen? ;)
Jättegott var det i alla fall och en mycket bra start på dagen.

Dessutom har jag ätit tårta, en riktigt tjockisdag (: hihi. 
En på jobbet fyller år, därav tårtan. Grattis på dig om du råkar läsa det här David!
Den var god men nu mår jag jättejätteilla :( Den var sjukt mäktig och jag skulle nog kunna kräkas om jag skulle stoppa fingrarna i halsen, usch fy å blä. Kräkas måste va det äckligaste som finns.
Och varför ska man äta och sen låta allt det goda gå till spillo, jätteonödigt!! ;p

Nu ska jag nog ta mig en powernap, har trots allt varit en ansträngade dag...

Hoppas ni haft en bra fredag och får en fortsatt sådan!
Ett väldigt osammanhängade inlägg också...


Våffla

 

Sarah


Kommentarer
Postat av: Hassaan

T.G.I.F. !!! :D

2011-03-25 @ 17:40:31
URL: http://www.facebook.com/Hasx4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0