Vilken underbar dag

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat några timmar vid vattnet. Det va riktigt skönt faktiskt, dock fick jag inte så mycket färg :( Men sommaren har ju precis börjat ;) Det blev inget bad heller, men kändes inte så kul själv, så jag väntar med årets första dopp. Haha.

Nu ligger jag på soffan å väntar på att Sarah ska komma hem. Idag blir det tidig middag å sen ska vi till Väsby å fixa lite saker inför helgen innan det är dags att träna. Tänk att det snart är helg igen. Satan så fort veckorna går :D





//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

haha emma, har du inte badat än?! :o badkruka! ;)

både jag och janna har ju redan gjort de!! förra helgen :)

2011-06-09 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0