Tiiissdag

Måste ha varit årets varmaste dag idag! Så fort jag gick ut ur den iskalla bilen pga. AC:n så började jag svettas. Var rädd att svetten skulle synas igenom mina röda shorts, haha! Trevligt :)

Dagen har flytit på bra trots mina svett-problem. Och nu kommer säkert Emma skriva något om att jag inte kan svettas men det gör jag faktiskt, bara att det inte droppar och syns genom tröjan som på vissa andra :P

Nu ska ni få höra något riktigt irriterande, och jag tror att alla som har körtkort håller med mig.
Folk som trycker på knappen (vid ett bevakat övergångsställe) och sen går även fast det inte har blivit grön gubbe men det råkar vara tomt på bilar då. Varför ens trycka på knappen?!?!?!?!?!
Jätteonödigt och väldigt irriterande... Så ni som ska gå över åvergångsställen hädan efter, om ni planerat att gå över tidigare än det blir grön gubbe, tryck inte på knappen då, snälla :)

 

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa! En "hobby" som jag faktiskt har saknat! (a)

 

Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0